Hyvä Olon RYHMÄLIIKUNTAKALENTERI

Syyskauden ryhmäliikuntakalenteri ajalle 22.8.-18.12.2022!
Tähdellä (*) merkityt tunnit alkavat 5.9. eteenpäin.

Muutokset mahdollisia!

Ryhmäliikunnan varauskalenteriin tästä!

Maanantai

Tiistai

Keskiviikko

Torstai

Perjantai

Lauantai

Sunnuntai

Ryhmäliikunta

Ryhmäliikuntatunneille tulee mielellään aina varata paikka Hyvä Olon varausjärjestelmän kautta. Näin varmistat että sinulla on paikka tunnille. Tunnille voi ilmoittautua myös paikan päällä, mutta jos tunti on jo ennakkoon varattu täyteen, niin tuolloin et valitettavasti pääse tunnille mukaan.
– Kun saavut tunnille, niin lunasta paikkasi uimahallin kassan vieressä olevan pädin kautta.
– Odotathan oman tuntisi alkamista pukuhuoneen puolella, annetaan edellisen jumpparyhmän desinfioida käytetyt jumppavälineet rauhassa.
 – Ohjaaja opastaa ottamaan oikeat välineet ennen tunnin alkua. Ethän tule tunnille myöhässä!
 – Suosittelemme käyttämään isoa pyyhettä jumppamaton päällä.
 – Pyydämme pesemään kädet ennen ja jälkeen treenin.
 – Ethän tule kipeänä Hyvä Oloon.
– Treenin jälkeen suihku, sauna sekä uinti kuuluvat aina sinun käyttöösi uimahallin aukioloaikojen puitteissa.
 

Ryhmäliikunnan tuntikuvaukset

Kuntojumppa
Kehon hallintaa, koordinaatiota ja lihaskuntoa kehittävä tunti. Ei sisällä vaikeita askelkuvioita. Tunti sopii ihan jokaiselle!

Body
Helppo ja selkeä alkulämmittely ilman vaikeita koreografisia sarjoja. Tehokkaasti koko vartaloa vahvistava jumppa.

Zumba® Fitness
Zumba® Fitness on tanssillinen tunti joka sopii kaikille, pääpaino on tanssissa ja liikunnan nauttimisessa! Zumba® Fitness musiikki perustuu pääosin latinalaistansseihin, muun muassa merengue, cumbia, reggaeton, salsa, hip hop, rumba, mambo, calypso, salsaton ja flamenco.

Core
Tällä tunnilla harjoitetaan keskivartalon syvien sekä pinnallisten lihaksien vahvistamista sekä niiden hallintaa. Lisäksi keskitymme myös selän, kylkien ja pakaroiden lihaksiin. Tunti on rauhallinen eikä ohjauksen aikana tehdä askelsarjoja. Sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

Aerobic
Askelsarjoja ja lihaskunto-osuuksia mukaansa tempaavan musiikin johdolla! Tällä tunnilla laitetaan hikipannat otsalle ja jätetään stressit narikkaan – tule mukaan syksyn vauhdikkaimmalle tunnille!

Reisi-Vatsa-Pakara (R-V-P)
Tunti aloitetaan lämmittelyllä jonka jälkeen keskitytään tehokkailla lihastreeneillä reisi, vatsa ja pakara alueelle. Lopuksi kunnon venyttely.

Pilates
Vahvistetaan sekä venytetään vartalon syviä- sekä ryhtilihaksia. Tempo on hidas ja rauhallinen. Myös hengitystekniikkaa kehitetään liikkeiden lomassa.

PowerHour
Tuhti annos lihastreeniä, hikeä ja sykkeen nostoa. Tunnin aikana menemme läpi suurimmat lihasryhmät ja lopuksi palauttava venyttely.

Kahvakuula
Kahvakuulailu on tehokas treenimuoto – teemme monipuolisesti liikkeitä päälihasryhmille ja harjoittelemme oikeaa tekniikkaa. Harjoitteet lisäävät voimaa, kestävyyttä sekä tasapainoa.

Kehonhuolto
Tällä tunnilla keskitymme liikkuvuuden lisäämiseen ja vahvistamme rauhallisesti myös keskivartalon lihaksia. Harjoitukset rentouttavat kehoa, parantaa kehon verenkiertoa ja edistävät näin aineenvaihduntaa. Tunti sisältää myös pidemmän venyttely osuuden.

Pump
Tehokas lihaskuntotunti jolla saavutat nopeasti tuloksia! Vartaloa kiinteyttävä ja lihaskuntoa edistävä tunti jolla käytetään tankoa, levypainoja sekä steplautaa. Tunti ei sisällä askelsarjoja. Sopii sekä aloittelijoille että aktiiviurheilijoille, naisille sekä erinomaisesti myös miehille! Jokainen valitsee itselleen sopivat painot oman kuntotason mukaan.

Core & venyttely
Tällä tunnilla harjoitetaan 30 min keskivartalon syvien sekä pinnallisten lihaksien vahvistamista sekä niiden hallintaa. Lisäksi keskitymme myös selän, kylkien ja pakaroiden lihaksiin. Tämän jälkeen teemme 25 min venyttelyä kehon isoimmille lihaksille. Tunti on kokonaisuudessaan rauhallinen eikä ohjauksen aikana tehdä askelsarjoja. Sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

Kuntonyrkkeily
Kuntonyrkkeily on mm. toimistotyöläisen unelmatunti – harjoitteet avaavat niska-hartia- selkälihaksia, keskivartalon lihakset saavat upean treenin ja koko vartalo kiittää tunnin lopussa. Tunnilla harjoitellaan eri lyöntitekniikoita pariharjoitteina sekä tehdään tuhti annos lihastreeniä. Hikitakuu!

Zumba Kids® – kausimaksu
Zumba Kids® -ohjauksissa nautitaan yhdessä liikunnan riemusta sekä latinalaisten rytmien että tämänhetkisten hittien tahdissa. Aiempaa tanssitaitoa ei tarvita, sillä koreografiat pilkotaan jokaisen tunnin alussa pienemmiksi osiksi. Ohjauksia maustetaan myös erilaisilla liikunnallisilla peleillä ja leikeillä – tavoite on saada lapsille iloa liikunnasta. Koko kaudelle ilmoittaudutaan ennakkoon info@liikuntastudiohyvaolo.fi. Kausi maksetaan ennen ensimmäistä tuntia uimahallin kassalle.

Äijäjumppa – kausimaksu
Äijäjumppa on tarkoitettu vain miehille! Jokainen tunti on erillainen, esim. venyttelyä, kokokehontreeniä, core, kahvakuulaa, kehonhuoltoa jne. Koko kaudelle ilmoittaudutaan ennakkoon info@liikuntastudiohyvaolo.fi. Kausi maksetaan ennen ensimmäistä tuntia uimahallin kassalle.