Tärkeä tiedote ryhmäliikunnasta!

Arvoisa ryhmäliikunta-asiakas, luethan läpi seuraavan tiedotteen ja pyydän toimimaan sen mukaisesti:

1️⃣ Jokaiselle tunnille tulee saapua ajoissa paikalle!

2️⃣ Kun saavut uimahallille tulee sinun lunastaa paikkasi ryhmäliikuntatunnille uimahallin kassan vieressä olevan pädin kautta sekä ota ilmoittautumislappu/laput mukaan tunnille/tunneille.

3️⃣ Ohjaaja kerää yksitellen jokaiselta asiakkaalta laput ennen tunnin alkua.

4️⃣ Jos sinulla ei syystä tai toisesta ole antaa ilmoittautumislappua tunnin ohjaajalle, niin kerrothan hänelle nimesi.

5️⃣ Muistutuksena myös, että saapuminen ja poistuminen tulee aina tehdä uimahallin pyöröportin kautta, vaikka viereinen portti olisi auki!

Suuri kiitos ja hyviä jumppia kaikille ❤️🤩👍

Isänpäivä 14.11.2021

ISÄNPÄIVÄNÄ UKKI, PAPPA TAI ISKÄ SAA TULLA ILMAISEKSI MUKAAN RYHMÄLIIKUNTATUNNILLE!

10.20 PILATES

17.00 BODY

18.05 VENYTTELY

Varaa paikka sähköpostilla info@liikuntastudiohyvaolo.fi
Paikkoja rajoitetusti.

Mindfulness pienryhmätunnit – tammikuu 2022

Tervetuloa keskittymään itseesi, aistimaan rentoutta, rauhaa ja hyvää oloa.

  • Sunnuntaisin 9.-30.1.2022 (yhteensä 4 kertaa)
  • Kello 11.30-12.30
  • Sinua ohjaa Miia Mänttäri
  • Hinta yhteensä 99 € 
  • Lisätiedot ja ilmoittautumiset: miia@liikuntastudiohyvaolo.fi
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä su 2.1.2022
  • Liikuntastudio Hyvä Olo, Asematie 26, Kauniaisten uimahallilla.

Mindfulnessissa on kyse mielemme, ajatustemme sekä tunteidemme rauhoittamisesta erilaisin yksinkertaisin harjoituksin. Mindfulness, suomennettuna hyväksyvä tietoinen läsnäolo tai tietoisuustaidot, on taito jota voi harjoitella ja kehittää. Opimme harjoitteiden myötä hyväksymään ajatuksemme ja tunteemme sekä olemaan enemmän tietoisesti läsnä elämässämme.

Harjoittelun myötä mielemme selkenee, kehomme rentoutuu sekä terveytemme ja hyvinvointimme paranee. Opimme hallitsemaan stressiä paremmin sekä helpottamaan mahdollista ahdistusta. Harjoitukset parantavat myös keskittymiskykyä sekä kehittävät sosiaalisia taitoja. Opimme myös hyväksymään itsemme sellaisina kuin olemme, ilman arvostelua tai tuomitsemista.

Menetelmästä on tehty yli 4000 tutkimusta viimeisen parinkymmenen vuoden aikana.
Tutkimuksissa on todettu muun muassa, että menetelmä:
– laskee stressihormonitasoja
– ennaltaehkäisee ahdistusta
– auttaa kroonisten kipujen hallinnassa
– auttaa univaikeuksiin
– lisää luovuutta
– parantaa keskittymiskykyä
– vahvistaa ihmissuhdetaitoja
– vahvistaa hyvinvointia ja immuunipuolustusjärjestelmää
– parantaa kykyä käsitellä tunteita

TIISTAI – tiivistä tunnelmaa!


Tiistaisin klo. 12.15-12.45 (30 min) kuntosalilla on ohjattua Kansalaisopiston ryhmäliikuntaa, jolloin kuntosalilla on ruuhkaa ajalla 14.9.-14.12, poislukien 19.10. Pyydämme välttämään treeniä kuntosalilla kyseisen puolen tunnin aikana.


Tiistaisin klo. 16.00-17.00 (60 min) kuntosali on varattu ja käytössä vain Granimalli kerhotoimintaan ilmoittautuneille ajalla 14.9.-14.12, poislukien 19.10.

Lisätietoa asiasta antaa Hyvä Olon omistaja Ann-Marie 0407703800 / info@liikuntastudiohyvaolo.fi

SkumppaJooga pe 12.11.2021

Tervetuloa mukaan SkumppaJoogaan pe 12.11.2021 klo. 19.15-20.30!

Tunti alkaa kuplameditaatiolla, eli aluksi huomio kiinnitetään lasissa oleviin kupliin mielen rauhoittamiseksi. Tämän jälkeen lasi kädessä tehdään liikkeitä asanasta toiseen ja ohjaus päätetään kasvolihasten rentouttamiseen.

Tämä joogaharjoitus sopii myös ensikertalaiselle, tunnista jää hauska mieli vaikka ei kaikkiin asentoihin taipuisikaan. 

Joogaharjoituksen ohjaa lempeällä ja asiantuntevalla otteella Carina Pitkänen. Tarvitset mukaan rennot joogavaatteet ja jos haluat niin voit ottaa mukaan oman joogamaton. Jumppamattoja on tarjolla myös Hyvä Olossa.

Otathan oman jalallisen lasin mukaan, me tarjoilemme juotavan lasiisi. Lasia täytetään aina tarvittaessa uudelleen ja uudelleen 🙂 

Päivä: Perjantaina 12.11.2021

Kello: 19.15-20.30 (75 min)

Missä: Liikuntastudio Hyvä Olon jumppasali

Ilmoittautuminen: Hyvä Olon ryhmäliikunnan varausjärjestelmän kautta

Maksu: Hyvä Olon ryhmäliikuntahinta

Ota mukaan: Oma jalallinen lasi, mukavat joogavaatteet ja halutessasi oman joogamaton.