Hyvä Olon RYHMÄLIIKUNTAKALENTERI
23.8.-19.12.2021

Muutokset mahdollisia!

Ryhmäliikunnan varauskalenteriin tästä!

Maanantai

Tiistai

Keskiviikko

Torstai

Perjantai

Lauantai

Sunnuntai

Ryhmäliikunta

Lähitunnit Hyvä Olon jumppasalissa:
– Ryhmäliikuntatunnit ovat 50 minuutin pituisia jotta asiakkaat ehtivät putsaamaan käytetyt välineet ohjauksen jälkeen
– Ryhmäliikuntatunneille tulee aina varata paikka Hyvä Olon varausjärjestelmän kautta.
– Kun saavutte tunnille niin ilmoittautukaa kassan vieressä olevan pädin kautta, vaihtakaa vaatteenne pukuhuoneessa.
– Odotathan oman tuntisi alkamista pukuhuoneen puolella, annetaan edellisen jumpparyhmän desinfioida käytetyt jumppavälineet rauhassa.
 – Ohjaaja opastaa ottamaan oikeat välineet oli tunti sisällä tai ulkona. Ulkona pidettävä tunti pidetään jumppasalin takapihalla.
 – Suosittelemme käyttämään isoa pyyhettä jumppamaton päällä.
 – Pyydämme pesemään kädet ennen ja jälkeen treenin.
 – Ethän tule kipeänä Hyvä Oloon.
– Treenin jälkeen suihku, sauna sekä uinti kuuluvat aina sinun käyttöösi uimahallin aukioloaikojen mukaisesti.
 
Ryhmäliikunnan LIVESTREAM -tunnit:
– Ryhmäliikunnan LIVESTREAM -tunnille tulee ilmoittautua etukäteen varaamalla paikka varausjärjestelmän kautta kuten tavallisille ryhmäliikuntatunneille.
– Varaus tulee tehdä viimeistään 3 tuntia ennen tunnin alkua, tämän jälkeen livestreamiin ei voi enää varata paikkaa, varaus muuttuu, linkkien lähetyksen jälkeen, varausjärjestelmässä punaiseksi.
– Mikäli varausta ei ole peruutettu viimeistään 1 tunti ennen tunnin alkua ja asiakas on saanut sähköpostiin osallistumislinkin, tehty varaus veloitetaan asiakastililtä.
– Huomioithan että osallistumislinkki on henkilökohtainen, eikä sitä saa jakaa eteenpäin muille.
 
Kun jumppaat kotona livestreamin kautta niin huomioi:
– ohjaaja opastaa ryhmäliikuntatilassa paikalla olevia asiakkaita ja näin ollen ohjaaja ei ole välttämättä koko aikaa kameran edessä. Ohjaajan ääni kuuluu koko ajan.
– varaa itsellesi jumppamatto ja vesipullo.
– varaa itsellesi myös käsipainot tai vastaavat, voi olla että tunnilla käytetään myös painoja.
– voit treenata myös ilman lisävälineitä.

Ryhmäliikunnan tuntikuvaukset

Kuntojumppa
Kehon hallintaa, koordinaatiota ja lihaskuntoa kehittävä tunti. Ei sisällä vaikeita askelkuvioita. Tunti sopii ihan jokaiselle!

Body
Helppo ja selkeä alkulämmittely ilman vaikeita koreografisia sarjoja. Tehokkaasti koko vartaloa vahvistava jumppa.

Zumba®
Tanssillinen tunti jonka musiikki perustuu pääosin latinalaistansseihin. Zumba on hauska tapa kohottaa kuntoa ja polttaa kaloreita. Aiempaa tanssitaustaa ei tarvita.

Core
Tällä tunnilla harjoitetaan keskivartalon syvien sekä pinnallisten lihaksien vahvistamista sekä niiden hallintaa. Lisäksi keskitymme myös selän, kylkien ja pakaroiden lihaksiin. Tunti on rauhallinen eikä ohjauksen aikana tehdä askelsarjoja. Sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

Reisi-Vatsa-Pakara (R-V-P)
Tunti aloitetaan lämmittelyllä jonka jälkeen keskitytään tehokkailla lihastreeneillä reisi, vatsa ja pakara alueelle. Lopuksi kunnon venyttely.

Pilates
Vahvistetaan sekä venytetään vartalon syviä- sekä ryhtilihaksia. Tempo on hidas ja rauhallinen. Myös hengitystekniikkaa kehitetään liikkeiden lomassa.

PowerHour
Tuhti annos lihastreeniä, hikeä ja sykkeen nostoa. Tunnin aikana menemme läpi suurimmat lihasryhmät ja lopuksi palauttava venyttely.

Kahvakuula
Kahvakuulailu on tehokas treenimuoto – teemme monipuolisesti liikkeitä päälihasryhmille ja harjoittelemme oikeaa tekniikkaa. Harjoitteet lisäävät voimaa, kestävyyttä sekä tasapainoa.

Venyttely
Tätä tuntia ei kannata ohittaa! Tiesithän, että venyttely on tärkeää, ennaltaehkäisevää ja kehoa huoltava harjoitus. Ohjauksen aikana palautat lihakset lepopituuteen ja edistät aineenvaihduntaa ja parannat kehon verenkiertoa. Viikottainen venyttely kannattaa lisätä omaan treeniohjelmaan!

Pump
Tehokas lihaskuntotunti jolla saavutat nopeasti tuloksia! Vartaloa kiinteyttävä ja lihaskuntoa edistävä tunti jolla käytetään tankoa, levypainoja sekä steplautaa. Tunti ei sisällä askelsarjoja. Sopii sekä aloittelijoille että aktiiviurheilijoille, naisille sekä erinomaisesti myös miehille! Jokainen valitsee itselleen sopivat painot oman kuntotason mukaan.

Kiertoharjoittelu
Kiertoharjoittelussa sinulla on useampia kohteita joissa teemme lihaskuntoharjoitteita, sykkeen nostoa, staattisia pitoja ja kaikkea muuta hauskaa! Tule mukaan kokeilemaan hauska ja hikinen tunti.

Core & venyttely
Tällä tunnilla harjoitetaan 30 min keskivartalon syvien sekä pinnallisten lihaksien vahvistamista sekä niiden hallintaa. Lisäksi keskitymme myös selän, kylkien ja pakaroiden lihaksiin. Tämän jälkeen teemme 25 min venyttelyä kehon isoimmille lihaksille. Tunti on kokonaisuudessaan rauhallinen eikä ohjauksen aikana tehdä askelsarjoja. Sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

Kuntonyrkkeily
Kuntonyrkkeily on mm. toimistotyöläisen unelmatunti – harjoitteet avaavat niska-hartia- selkälihaksia, keskivartalon lihakset saavat upean treenin ja koko vartalo kiittää tunnin lopussa. Tunnilla harjoitellaan eri lyöntitekniikoita pariharjoitteina sekä tehdään tuhti annos lihastreeniä. Hikitakuu!

Zumba Kids® – kausimaksu
Zumba Kids® -ohjauksissa nautitaan yhdessä liikunnan riemusta sekä latinalaisten rytmien että tämänhetkisten hittien tahdissa. Aiempaa tanssitaitoa ei tarvita, sillä koreografiat pilkotaan jokaisen tunnin alussa pienemmiksi osiksi. Ohjauksia maustetaan myös erilaisilla liikunnallisilla peleillä ja leikeillä – tavoite on saada lapsille iloa liikunnasta. Koko kaudelle ilmoittaudutaan ennakkoon info@liikuntastudiohyvaolo.fi. Kausi maksetaan ennen ensimmäistä tuntia uimahallin kassalle.

Äijäjumppa – kausimaksu
Äijäjumppa on tarkoitettu vain miehille! Jokainen tunti on erillainen, esim. venyttelyä, kokokehontreeniä, core, kahvakuulaa, kehonhuoltoa jne. Koko kaudelle ilmoittaudutaan ennakkoon info@liikuntastudiohyvaolo.fi. Kausi maksetaan ennen ensimmäistä tuntia uimahallin kassalle.