Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Ryhmäliikunta

  • Muista ottaa oma hikipyyhe ja juomapullo.
  • Ryhmäliikunnan sekä kuntosalin ikäraja on 16 vuotta.
  • Tunneille ei voi valitettavasti tulla myöhässä. Tunnin alussa ohjaaja käy aina läpi tunnin kulun ja kertoo mitä välineitä jokaisen tulee ottaa itselleen. Tunnilta myöhästyminen turhauttaa muita osallistujia ohjaajan kerratessa asioita uudelleen ja myöhästyttää tunnin aloittamista. Myöhässä välineitä hakeva myös vaarantaa harjoitteluturvallisuuden muiden jo aloitettua. Muistathan, että kyseessä on sinun hyvinvointiisi panostava liikuntatunti. Tulethan ajoissa paikalle!
  • Hyviin tapoihin kuuluu, että tunnin lopussa jokainen pyyhkii hikipisaransa jumppamatosta ryhmäliikuntasalissa olevalla desinfiointiaineella. Näin jumppamattoa on taas mukava käyttää seuraavalla tunnilla.

 TÄÄLTÄ pääset ryhmäliikuntatuntien ajanvarausjärjestelmään!

  • Varaukset ja perumiset ainoastaan verkkopalvelun kautta, ei puhelin-, sähköposti-, facebook taikka tekstiviesti varauksia tai peruutuksia.
  • Voit myös saapua paikan päälle ilmoittautumaan jos tunnille löytyy tilaa.
  • Kaikki varaukset tulee tehdä mielellään ennen tunnin alkua.
  • Jos et ehdi lunastamaan tuntia niin peruthan sen, jotta mahdolliset muut halukkaat mahtuvat mukaan. Kahdesta peruuttamattomasta tunnista tulee kahden viikon varauskielto. Peruminen tapahtuu saman järjestelmän kautta kuin varaaminenkin. Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi ja mene sen tunnin kohdalle jolle et pääse osallistumaan ja paina Peru.

Syksyn 2017 ryhmäliikunnan aikataulu 21.8-31.12 - tulosta itsellesi tästä!
Kevään 2018 ryhmäliikunnan aikataulu 8.1-27.5 - tulosta itsellesi täältä!

 

 
  Ma   Ti Ke To Pe La Su
 

 

 

06:30-07:30

Aamutreeni

Minna

 

 

 

 

 

 

 
 
   

 

07:35-08:35

Jumppa-kuntosali-

venyttely 

Minna/Ann-Marie

 

 

 

 

 

 

09:30-10:30

Kuntojumppa

Pia 

 

 

 

09:30-10:30

Body

Mervi

 

09:00-10:00

Pilates

Elisa

 

09:30-10:30

Core

Minna

 

 

  
 
 

 

 

10:10-11:10

Core

Nina

 

 

 

 10:20-11:20

Reisi-Vatsa-Pakara

Vaihtuva ohjaaja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17:30-18:25

Body

Mervi

 

 

17:30-18:25

Hyvä Olon fascia
kehonhuolto 

Nina

 

17:30-18:25

YogaFunc

Kari

 

17:30-18:25

Teematunti

Ann-Marie/Jane 

(1.12 saakka)

 

17:30-18:30

Kiertoharjoittelu

Nina/Ann-Marie 

 

18:30-19:25

Pilates

Mervi

   18:30-19:25

Steppi

Minna 

18:30-19:25

Kahvakuula  

Ann-Marie

18:30-19:25

Pumppi

Bine/Pia/Nina

 

 

18:40-19:40

Syvävenyttely

Nina/Ann-Marie 

(3.12 saakka)

 

  19:30-20:30

Reisi-Vatsa-Pakara

Maarit

 

19:30-20:30 

PowerHour

Minna

 
19:30-20:30

Syvävenyttely  

Ann-Marie

19:30-20:30

Core

Bine/Pia/Nina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 Muutokset mahdollisia!

 

Ryhmäliikunnan tuntikuvaukset

 

Steppi
Tunnin alussa teemme askellusta step laudalle, helppoa koreografiaa ja tunnin ensimmäinen puolisko kuormittaa nimenomaan jalkojen lihaksia. Tunnin toisella puoliskolla tehdään step lautaa hyväksikäyttäen lihaskuntoa niin vatsalle, selälle kuin pepulle. Tämä tunti on juuri Sinulle!

 

Kahvakuula 
Kahvakuulailu on tehokas treenimuoto - teemme monipuolisesti liikkeitä päälihasryhmille ja harjoittelemme oikeaa tekniikkaa. Harjoitteet lisäävät voimaa, kestävyyttä sekä tasapainoa. Tule mukaan ja ihastu kahvakuulailun antamaan voimaan!

 

Kuntojumppa
Tästä tunnista on helppo aloittaa - liikkeet tehdään rauhallisesti ja hosumatta. Kehon hallintaa, koordinaatiota ja lihaskuntoa kehittävä jumppa. Tunti ei sisällä vaikeita askelkuvioita. Sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

 

YogaFunc

YogaFunc on tunti joka perustuu joogan tekniikoihin mutta liikkeet tehdään musiikin tahtiin! Tunti lisää lihasvoimaa, parantaa joustavuutta, kehittää parempaa tasapainoa ja lisää tietoisuutta kehosta. Tunti sopii loistavasti myös miehille!       

 

Hyvä Olon fascia kehonhuolto
Fascia tunti on liikkuvuuden ja liikkeen hallinnan harjoittelua, myofaskiaaliset jatkumot huomioiden. 
Fasciakudos ei juurikaan veny, mutta sen merkitys on liikkuvuuden, liikkeen säätelyn ja voiman tuoton kannalta erittäin tärkeä. Hidas dynaaminen, laajoja liikeratoja suosiva harjoittelu parantaa fascian liikkuvuutta. Tunti sopii kuntoliikkujalle kehon huoltoon ja hallintaan, sekä kilpaurheilijalle palautumiseen.

  

PowerHour
Tuhti annos lihastreeniä, hikeä ja sykkeen nostoa. Tunnin aikana menemme läpi suurimmat lihasryhmät ja lopuksi palauttava venyttely. 


Body 
Helppo ja selkeä alkulämmittely ilman vaikeita koreografisia sarjoja. Tehokkaasti koko vartaloa vahvistava jumppa, eri apuvälineitä hyväksi käyttäen (step lauta, kuminauha, pumppitangot levypainoineen, käsipainot jne)

 

Core 
Anna haastetta keskivartalollesi! Tällä tunnilla keskitytään erityisesti keskivartalon syvien lihasten vahvistamiseen sekä hallintaan. Tunti on rauhallinen tunti ilman askelsarjoja.  Sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

 

Reisi-Vatsa-Pakara
Tunti aloitetaan lämmittelyllä jonka jälkeen keskitytään tehokkailla lihastreeneillä reisi, vatsa ja pakara alueelle. Lopuksi kunnon venyttely.

 

Jumppa-kuntosali-venyttely
Monipuolinen tunti, joka sisältää sekä jumppaa, kuntosaliharjoittelua sekä venyttelyä. Tunnin alussa lyhyt mutta tehokas 15-20 min lämmittely, jonka jälkeen jumpataan vapaasti kuntosalin puolella ohjaajan valvonnassa ja ohjauksessa. Tunti päättyy rentouttaviin venytyksiin.

 

Pilates 
Vahvistetaan sekä venytetään vartalon syviä- sekä ryhtilihaksia. Tempo on hidas ja rauhallinen. Myös hengitystekniikkaa kehitetään liikkeiden lomassa. 

 

Kiertoharjoittelu
Tällä tunnilla keskitymme lihaskuntoon kiertoharjoittelu muodossa, nostamme sykettä ja lopuksi palauttelemme kehoa treeneistä. Tunti sopii kaikille.


Syvävenyttely 
Tätä tuntia ei kannata ohittaa! Tiesithän, että venyttely on tärkeää, ennaltaehkäisevää ja kehoa huoltava harjoitus. Ohjauksen aikana palautat lihakset lepopituuteen ja edistät aineenvaihduntaa ja parannat kehon verenkiertoa. Viikottainen venyttely kannattaa lisätä omaan treeniohjelmaan!

 

Pumppi
Tehokas lihaskuntotunti jolla saavutat nopeasti tuloksia! Vartaloa kiinteyttävä ja lihaskuntoa edistävä tunti jolla käytetään tankoa, levypainoja sekä steplautaa. Tunti ei sisällä askelsarjoja.  Sopii sekä aloittelijoille että aktiiviurheilijoille, naisille sekä erinomaisesti myös miehille! Jokainen valitsee itselleen sopivat painot oman kuntotason mukaan.

 

Aamutreeni
Tällä aamutreenillä saat takuuvarmasti unihiekat pois silmistä - tunti alkaa kehon aamuherättelyllä jonka jälkeen tehdään lihastreeniä loppuvenyttelyä unohtamatta. Tule ja koe aamutreeni! 

 

Teematunti
Teematuntien sisällöt vaihtelevat ja tuntisisällöt ilmoitetaan aina hyvissä ajoin ennen seuraavan kuun alkua.