Hyvä Olon RYHMÄLIIKUNTAKALENTERI
17.8. – 20.12.2020

Muutokset mahdollisia!

Ryhmäliikunnan varauskalenteriin tästä!

Maanantai

Tiistai

Keskiviikko

Torstai

Perjantai

Lauantai

Sunnuntai

Ryhmäliikunta
(+Stream = tunti saatavana myös live streaminä)

Ryhmäliikuntatunneille tulee aina varata paikka Hyvä Olon varausjärjestelmän kautta.
 Ryhmäliikunnan tuntivaraukset: Aamun ryhmäliikunta tunneille tulee olla vähintään 5 varausta edellisen illan klo. 21.00 mennessä ja illan tunneille vähintään 5 varausta neljä (4) tuntia ennen tunnin alkua.
Livestream tunnit: Lähetämme sähköpostilla linkin livestream varauksen tehneelle asiakkaalle. Koska linkit lähetetään manuaalisesti, pyydämme tekemään livestream varaukset yllä olevan aikarajan puitteissa. Jos teet varauksen 0-4 tuntia ennen tunnin alkua laita sähköpostia info@liikuntastudiohyvaolo.fi tai soita 0407703800 ja lähetämme sinulle linkin erikseen.
 Jos minimimäärä ei toteudu tunti perutaan ja siitä lähetetään sähköposti varauksen tehneille sekä ilmoitus facebookiin ja kotisivuillemme. Jos tuntia ei ole peruttu, saa tunneille tehdä varauksia vaikka aikaraja olisi jo umpeutunut.
 – Muistakaa poistaa varauksenne jos ette pääsekään mukaan.
 – Kun saavutte tunnille niin ilmoittautukaa kassan vieressä olevan pädin kautta, vaihtakaa vaatteenne pukuhuoneessa.
– Odotathan oman tuntisi alkamista pukuhuoneen puolella, annetaan edellisen jumpparyhmän desinfioida välineet rauhassa.
 – Ohjaaja opastaa ottamaan oikeat välineet oli tunti sisällä tai ulkona. Ulkona pidettävä tunti pidetään jumppasalin takapihalla.
 – Tunnit pidetään 45 min pituisina jotta jää aikaa välineiden desinfioimiseen.
 – Suosittelemme käyttämään isoa pyyhettä jumppamaton päällä.
 Pyydämme pesemään kädet ennen ja jälkeen treenin.
 Ettehän tule kipeänä Hyvä Oloon.
– Treenin jälkeen suihku, sauna sekä uinti kuuluvat aina sinun käyttöösi uimahallin aukioloaikojen mukaisesti.
***

Ryhmäliikunnan tuntikuvaukset

Kuntojumppa
Kehon hallintaa, koordinaatiota ja lihaskuntoa kehittävä tunti. Ei sisällä vaikeita askelkuvioita. Tunti sopii ihan jokaiselle!

Body
Helppo ja selkeä alkulämmittely ilman vaikeita koreografisia sarjoja. Tehokkaasti koko vartaloa vahvistava jumppa.

Core
Tällä tunnilla harjoitetaan keskivartalon syvien sekä pinnallisten lihaksien vahvistamista sekä niiden hallintaa. Lisäksi keskitymme myös selän, kylkien ja pakaroiden lihaksiin. Tunti on rauhallinen eikä ohjauksen aikana tehdä askelsarjoja. Sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

Reisi-Vatsa-Pakara
Tunti aloitetaan lämmittelyllä jonka jälkeen keskitytään tehokkailla lihastreeneillä reisi, vatsa ja pakara alueelle. Lopuksi kunnon venyttely.

Kehonhuolto
Tällä tunnilla keskitymme liikkuvuuden lisäämiseen, fascioiden (lihaskalvojen) huoltoon sekä niiden avaamiseen. Tunti parantaa kehon verenkiertoa ja edistää näin aineenvaihduntaa. Tunnilla voidaan tehdä myös joogaan liittyviä liikkeitä. Harjoitukset rentouttavat kehoa.

Pilates
Vahvistetaan sekä venytetään vartalon syviä- sekä ryhtilihaksia. Tempo on hidas ja rauhallinen. Myös hengitystekniikkaa kehitetään liikkeiden lomassa.

PowerHour
Tuhti annos lihastreeniä, hikeä ja sykkeen nostoa. Tunnin aikana menemme läpi suurimmat lihasryhmät ja lopuksi palauttava venyttely.

Kahvakuula
Kahvakuulailu on tehokas treenimuoto – teemme monipuolisesti liikkeitä päälihasryhmille ja harjoittelemme oikeaa tekniikkaa. Harjoitteet lisäävät voimaa, kestävyyttä sekä tasapainoa.

Syvävenyttely
Tätä tuntia ei kannata ohittaa! Tiesithän, että venyttely on tärkeää, ennaltaehkäisevää ja kehoa huoltava harjoitus. Ohjauksen aikana palautat lihakset lepopituuteen ja edistät aineenvaihduntaa ja parannat kehon verenkiertoa. Viikottainen venyttely kannattaa lisätä omaan treeniohjelmaan!

Äijäjumppa – kausimaksu
Äijäjumppa on tarkoitettu vain miehille! Jokainen tunti on erillainen, esim. venyttelyä, kokokehontreeniä, core, kahvakuulaa, kehonhuoltoa jne. Koko kaudelle ilmoittaudutaan ennakkoon info@liikuntastudiohyvaolo.fi. Kausi maksetaan ennen ensimmäistä tuntia uimahallin kassalle.

Pumppi
Tehokas lihaskuntotunti jolla saavutat nopeasti tuloksia! Vartaloa kiinteyttävä ja lihaskuntoa edistävä tunti jolla käytetään tankoa, levypainoja sekä steplautaa. Tunti ei sisällä askelsarjoja. Sopii sekä aloittelijoille että aktiiviurheilijoille, naisille sekä erinomaisesti myös miehille! Jokainen valitsee itselleen sopivat painot oman kuntotason mukaan.

Zumba Kids® – kausimaksu
Zumba Kids® -ohjauksissa nautitaan yhdessä liikunnan riemusta sekä latinalaisten rytmien että tämänhetkisten hittien tahdissa. Aiempaa tanssitaitoa ei tarvita, sillä koreografiat pilkotaan jokaisen tunnin alussa pienemmiksi osiksi. Ohjauksia maustetaan myös erilaisilla liikunnallisilla peleillä ja leikeillä – tavoite on saada lapsille iloa liikunnasta. Koko kaudelle ilmoittaudutaan ennakkoon info@liikuntastudiohyvaolo.fi. Kausi maksetaan ennen ensimmäistä tuntia uimahallin kassalle.

Crosstraining
Pääpaino tunnilla on toiminnallisissa liikkeissä, joissa useampi lihasryhmä tekee samanaikaisesti töitä, apuna käytetään mm. kehonpainoa, levypainoja ja kahvakuulia. Tunti sopii myös kaikille, sillä liikkeet skaalataan omaan kunto-, ja taitotasoon sopiviksi.

Kiertoharjoittelu
Teet tunnin aikana ohjattua kiertoharjoittelua aina 1-2 minuuttia per piste jonka jälkeen vaihdat seuraavaan liikkeeseen. Jokainen liike mennään ennen treeniä kunnolla läpi ja tunnin aikana ohjaaja kiertää ja opastaa/tsemppaa liikkeiden kanssa. Hikinen ja äärimmäisen hauska tunti!

Core + venyttely
Tällä tunnilla harjoitetaan 30 min keskivartalon syvien sekä pinnallisten lihaksien vahvistamista sekä niiden hallintaa. Lisäksi keskitymme myös selän, kylkien ja pakaroiden lihaksiin. Tämän jälkeen teemme 30 min venyttelyjä kehon isoimmille lihaksille. Tunti on kokonaisuudessaan rauhallinen eikä ohjauksen aikana tehdä askelsarjoja. Sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

Kuntonyrkkeily
Kuntonyrkkeily on mm. toimistotyöläisen unelmatunti – harjoitteet avaavat niska-hartia- selkälihaksia, keskivartalon lihakset saavat upean treenin ja koko vartalo kiittää tunnin lopussa. Tunnilla harjoitellaan eri lyöntitekniikoita pariharjoitteina sekä tehdään tuhti annos lihastreeniä. Hikitakuu!